Nya funktionen Planima Samordning gör det enklare att hålla koll på många fastigheter

Varje dag hjälper Planima allt ifrån stora privata och kommunala fastighetsbolag ned till minsta bostadsrättsförening med att sköta om sina fastigheter. Fastigheter är väldigt olika och kan ha stor variation i underhållsbehov och kostnader. Komplexiteten skiljer sig även för de människor som arbetar med fastighetsunderhållet.

Svårt att ställa frågor mot det totala underhållsbehovet

Att ansvara för en enskild fastighet kan vara svårt, men att ansvara för 50 fastigheter är svårare. Vilka takarbeten är det vi har nästa år? Hur mycket pengar behöver vi avsätta för underhållet av de här fem fastigheterna? Vad kostade våra senaste stambyten?

Även om digital underhållsplanering är ett steg på vägen, så löser det inte alla de svårare frågor som uppstår när många fastigheter ska hanteras. Därför släpper vi nu Planima Samordning, en ny funktion för fastighetsägare med flera fastigheter!

Sök, filtrera och lär känna ditt underhållsbehov

Med Planima Samordning kan du söka, filtrera och arbeta med åtgärder för hela (eller delar) av ditt bestånd i samma arbetsyta, nästan som att det vore en och samma underhållsplan! Du får en bättre överblick, kan hitta nya samordningsmöjligheter och du slipper klicka dig in och ut ur enskilda underhållsplaner. På så sätt kommer du att behöva lägga mindre tid på planering och mer tid på att ta hand om dina fastigheter.

Alla våra användare med flera fastigheter får givetvis prova Planima Samordning gratis i 14 dagar (det är bara att logga in och aktivera provperioden!). Har du inte Planima i dag? Skaffa ett provkonto – för fastighetsägare och förvaltare så ingår Planima Samordning!